2009/03/03

Hekleteppe

Først og fremst må jeg si tusen takk for alle hyggelige kommentarer i går! Kommentarene var også veldig delikat :)
Nå har jeg heklet 86 rutelapper. Ufff. I tillegg har jeg allerede begynt med å sy rutene sammen. Jeg syr stadig sammen fire lapper som er like. Av det følger at jeg har 19 kvadrater nå (18 på bildet, men jeg har heklet og sydd en kvadrat til i går kveld). Dertil kommer puten jeg har laget for noen uker siden! Man må da være eksakt,hihi! Men jeg frukter at jeg skulle hekle minst 120 lapper for å få et brukelig teppe. Vi vil få se! 

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har kommet så langt med teppet ditt. Nå er du jo langt over halvveis og da har man ingen unnskyldning til å ikke fortsette eller miste motivasjonen. Jeg er på prosjekt nr. 3. Og når jeg hele tiden begynner på noe nytt, blir det jo ikke noe av noenting. Har lovet meg selv å ikke begynne på mer nytt nå. Nå hekler jeg for livet her jeg sitter på hytta.
    Så du hadde kastet deg på mandagsutfordringen i går med delikat drikke og mat. Så helt herlig ut.
    Nå skal vi snart ut å gå på ski. I dag er det blå himmel, så solkremen må nok fram denne gangen.
    Ha en fin dag, Pillepalle.

    SvarSlett
  2. Så lekkert det blir,,,,litt av en jobb, men moro og ha i mange år framover.
    Lykke til.
    ha en fin tirsdag.
    Anne

    SvarSlett
  3. Was für ein Kunstwerk! Kann man so was schönes bei Dir bestellen?! :-)

    Vielen Dank auch für Deinen Kommentar! Ich warte dann auf das Bild vom Setzkasten, was ja sicherlich irgendwann mal hier zu finden sein wird.

    Und wenn Du mal auf meine Seite schaust, kannst Du sehen, daß ich Dir gerade einen Award verliehen habe. Dein Blog ist so nett!

    Lieben Gruß von Sally

    SvarSlett