2009/04/09

Nytt teppe

Det kom en pakke fra Harry and Sally i går! Jeg hadde bestillt et teppe (teppeløper) som jeg liker veldig godt. Må innrømme at jeg har ikke funnet den endelig plass hvor teppet fremtidig skulle ligge. Har også fått en nydelig gave fra søstren min. Hun har sydd og broderert en liten serviett for brødskrellet mitt. I dag er det ekstra-fri for meg! Jeg har fått lov for å bli hjemme i dag, hurra! Så kan påskeferiene begynne litt tidligere enn jeg tenkte før. Kjæresten min er også hjemme og guttene er stadig hos farmoren. Det er deilig å ha litt tid med hverandre. Vi var litt på handletur og i Sushi-restaurant igjen i går. Guttene skal vi hente i morgen. På lørdag skal vi reise til Bremen. Ha en koselig Skjærstorsdag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Koselig med pakke i posten...
    Fint teppe...
    Håper du får en riktig fin påske jeg og..
    hilsen påskedrops=)

    SvarSlett
  2. Å..lyseblott er nydelig! Særlig om våren og sommeren syns jeg. Kjempe fint til hvite møbler.

    Ha en fin kveld.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett