2009/10/25

Det fineste brev

I går kom det fineste brev jeg noen sinne har fått (bortsett fra noen kjærlighetsbrev i det forrige århundre kanskje...)! Det var min kjære vennine fra New Zealand som skrev at hun skal faktisk komme hjem igjen i 2010. HURRA! Gleder meg så mye!
Det var frokost for bare tre personer i morgen igjen. Her Pillepalle er på forretningsreise i Edinburgh i Skottland for en uke. Savner han. Legg merke til det internasjonale frokostbordet. Kastanjenøttermos fra Italia, epplemos fra Belgia, peanøttsmør og sjokoladesmuler fra Nederland, oransjemarmelade fra England, kaffe fra Kroatia, bananer fra... Synes, bare brød er tysk ;-)))
Ha en fin søndag der ute!
Ein Brief mit tollem Inhalt! 
Frühstück für 3. Mein Mann ist für eine Woche geschäftlich in Schottland. Auf dem Tisch stehen Leckereien aus Holland, England, Belgien, Italien, Kroatien. 

4 kommentarer:

  1. Så koseleg med brev!
    Vakre bilete som vanleg:)
    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  2. hei -

    ..og takk for hyggelig hilsen fra deg på bloggen min!
    oj - for en herlig blogg du har, med masse fine bilder og inspirasjon! er det ok at jeg linker?
    Moa :0)

    SvarSlett
  3. God morgen! :)

    Kjekt med koselig brev. Så stilig med det internasjonale frukostbordet,hihi :)

    Ønsker deg ei glad veka med nye muligheiter :)
    Klemmer frå kamille

    SvarSlett
  4. åh det var et helt fantstisk fint brev! lucky you:)

    SvarSlett