2009/11/12

Norske blader! Inspirasjon gjør meg til "copycat"


























































Det kom en nydelig kollega med  mine to norske yndlingsblader i går. Hun var med på Hurtigruta. Heldige hun som kunne reise med det gamle skip M/S Lofoten, som jeg allerede "traff" flere ganger i Bodø og i Lofoten.  Jeg har gode minner i sånne skiper da jeg selv reiste hele turen Bergen-Kirkenes-Bergen med  det gamle skip M/S Kong Olav som er ikke lenger i rute. Det var for 16 år siden. Kollega min ga meg en så fin kalender da jeg hadde tippset hun litt med reisen. Dessuten hadde hun med seg bladene BoligPluss og rom 1-2-3 som jeg har "bestillt" før :) Fant en nydelig inspirasjon i bladet BoligPluss som jeg måtte bare etterligne! Her ser du den litt mer pillepall'ske varianten. Eine Kollegin war auf der Hurtigrute und schenkte mir einen schönen Kalender, weil ich sie ein bisschen mit Tipps versorgt habe. Außerdem brachte sie mir die vorher bestellten Zeitungen mit. Der BoligPluss habe ich gleich eine Idee entnommen, die ich aber ein bisschen abgewandelt habe.

4 kommentarer:

  1. Så fint kleshengerhjerte du har laget:) Og liker så godt veggen din med alle de nydelige kortene. Da vi bodde i usa var et av høydepunktene med besøk fra Norge alle interiørbladene de hadde med til meg:)

    klem

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg at det var koselig å få noen norske interiørblader i hus :) Stilig kleshengerhjerte du har laget - har virkelig sansen for de fargerike reinsdyrene dine.
    Ha en flott torsdag videre.

    SvarSlett
  3. Kjære Pillepalle!
    Så gøy med utenlandske blader og ny inspirasjon! Selvfølgelig måtte det være med et reinsdyr på din variant,hi,hi!
    Ja, det var synd med den tyske landslags-keeperen! Vi fikk med oss det vi også. Leste også at han hadde mistet den lille datteren sin for noe få år siden og hadde dype derpresjoner.
    Å miste et barn må være så ufattelig vondt, at det er nesten ikke til å forstå!
    Håper dere friskner snart til og at Pillepalle-sønnene slipper unna! Ha en så god helg som mulig, Pillepalle! Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Nydeleg hjarte du laga! Så koseleg å få norske blad:) Fins mykje fin inspirasjon, ja.
    Ha ei flott helg!
    Klem Anne:)

    SvarSlett