2010/02/14

Snøgleder

Vi kjørte oss en tur mot Belgia i dag. Fint å gå litt i Hautes-Fagnes-området. Yngstemann var med på tur, mens eldstemann hadde ikke lyst å bli med.
Ausflug ins Hohe Venn nach Belgien heute.
Været var dessverre ikke så fint, men det var likevel morsomt å kjøre forbi flotte hus (Bauhaus-huset liker jeg utrolig godt), et vannslott og snøkledde veier.
Das Wetter war mäßig, aber die Tour hat doch Spaß gemacht.
Dere i Norge kaller det kanskje ingenting, men vi kaller det snøøøø :))
So viel Schnee haben wir selten!

10 kommentarer:

  1. Hej Pillepalle!
    Dette kalder jeg altså også sne :-)!! Det er en utrolig fin collage af snebilleder, der oser af stemning. jeg er meget glad for sne og gråvejr (tosset? -ja jeg ved det :-)) og det var lige til at drømme sig væk i på denne søndag, hvor jeg er lidt træt efter weekendens fastelavnsbesøg. Helt eventyrligt! Ha´en dejlig aften!

    Knus Mette

    Knus Mette

    SvarSlett
  2. Kul att ha så nära så man kan göra en utflykt till Belgien! Härliga snöbilder.

    SvarSlett
  3. Jeg synes det tok litt tid skjønner du...har gledet meg lenge jeg! Da kan jeg glede meg til neste uke :)

    SvarSlett
  4. Fine bilder! Så fint dykk har hatt det. Slike dager er gull verdt:) Me har faktisk ikkje hatt snøen liggande så lenge som dette året på lange tider. Me har hatt snø og kaldt i åtte veker nå. Rare greier men eg kosar meg!! Elskar snø og ski.Håpar at du har hatt ei fin helg! :)
    Klem frå kamille

    SvarSlett
  5. Dette er nå i alle fall SNØ. Den beste. Nydelige bilder, spesielt det nederste.

    Ha en fin kveld du også.

    Hilsen Sølvi

    SvarSlett
  6. Hei og god morgen, Pillepalle!
    Dere har definitivt SNØ!!!!
    I min del av landet er det oftest ikke de store mengdene der heller.Jeg synes det høres så fantastisk ut å svinge litt innom Belgia osv. Bare ta en liten svipptur til et naboland. Vel, når jeg tenker meg om er det jo det vi gjør i blant også; "Harrytur" til Sverige om du har hørt uttrykket før. Det er mye rimeligere å handle kjøtt, drikke og andre ting i nabolandet og mange nordmenn tar turen over grensen og hamstrer mat og drikke.
    Her er jeg snart klar til å møte Marthe og Mathea på jernbanestasjonen. Det blir nok en kjempekoselig dag.
    Du skulle vært sammen med oss!!!
    Ha en fin dag, Pilleepalle!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Dette er bare litt rim..hi hi:)
    Du,headeren din er bare superfin,måtte se og se-masseherlige farger!!
    klem

    SvarSlett
  8. Kjære deg, i dag har pakken kommet! Jeg ble så rørt at jeg måtte tørke en tåre...for en fantastisk gjennomtenkt og hyggelig gave! Bare initiativet var utrolig hyggelig! Kommer et innlegg om den i løpet av dagen...sitter med en baby som snart sovner på fanget og taster med høyre pekefinger ;)

    SvarSlett
  9. Hei Pillepalle :))Ingen tvil om at dere har snø hihi!! Dette kjenner vi nordmenn godt igjen :))Vi har hatt verdens herligste vinter med en masse hvit snø og kuldegrader i ukevis men nå må jeg innrømme at jeg lengter etter vårligere tider. Så fin du var som havfrue!
    Skal si du er kreativ som lager det et kostyme sånn hals over hodet. Og så fint som det ble..
    Ønsker deg en fortsatt fin uke Pillepalle.Plutselig er det torsdag og helg igjen og ingenting er herligere enn det :))
    Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett