2010/04/17

Gjenbruk av kort

Jeg ofte pleier å ta med gratis kort da de ligger på høyre eller på venstre av veien min :)
Det er morsomt og helt enkelt å lage noen nytt av sånne kort. Se selv:
Her var det noen morsomme visittkort jeg tok med i en nydelig leketøy butikk i Maastricht.
Har bare limet de på et kort jeg hadde liggende. Synes, det kan benyttes som gratulasjonskort for et nyfødt barn eller sånn.
Her var det en prislapp (heter det sånt?) jeg kunne ikke kaste borte etter jeg har kjøpt noen fine ting. Du vet, jeg har massevis papir liggende her. Og så var det bare noen minutter med å klippe og lime og det ble en gavelapp :)
Disse kort fant jeg for noen dager siden. Tok med flere :) Har bare klippet ut kretsen og limte litt papir på andre siden av kort. Vennligst se også her!
An Gratiskarten kann ich nicht vorbei gehen. Anschließend wird ein bisschen geschnippelt und geklebt und Neues entsteht. Ganz oben: 4 Visitenkarten werden zu einer Baby-Willkommenskarte. Mitte: Preisschildchen werden zu Geschenkanhängern. Unten: Werbekarten verwandeln sich in....mal sehen :) Schaut gerne auch hier!

8 kommentarer:

  1. Freut mich, dass es nicht nur mir so geht mit den Gratiskarten ;o) Ich benutze Sie vorallem als Karteikarten, Lesezeichen und auch gelegentlich als Anhänger... Vielen lieben Dank, dass Du Deine Ideen teilst. Ich schau immer gerne bei Deinem blog vorbei! Lieben Gruß

    SvarSlett
  2. Så fint- du er flittig gitt:)

    Takk for fin kommentar hos meg.. og ja- vi( mest jeg.. thihi) drømmer om å flytte til belgia..
    Vi har bodd 2 år i Leuven utefor Brussel og det er en herlig by.. men tror det hadde blitt Antwerpen om vi flyttet tilbake:)

    Hvor bor dere?

    Ha en flott kveld:) klemmer

    SvarSlett
  3. Så flink du er med gjenbruk av kort :) Ja, det heter prislapp!

    Kan jeg spørre deg om noe - bor du i Norge og kommer fra Tyskland? Eller bor du i Tyskland og lærer norsk?

    Ønsker deg en god helg, klem :)

    SvarSlett
  4. Jøss så flink du er!! Helt utrolig!
    Jeg fryder meg med inspirasjonen :D

    SvarSlett
  5. Så utrulig kult og kreativt! Like bloggen din så godt,får masse gode ideer på ting å gjøre og inspirasjon til leiligheta:)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  6. Du er heilt utruleg!! Alt det du kjem på. Flinke dame!! Syns bloggen din har blitt superfin :)
    Denne helga har vore pyton.. Fredagskvelden starta med frysing og oppkast.. formen er fremdeles slakk og liten matlyst. Det var den helga.
    Klemmen

    SvarSlett
  7. Hei Pillepalle! For en god ide. Den skal jeg lagre.. :)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott, jeg samler ofte på fint innpakningspapir , bånd og slikt. Fint med gjenbruk syns jeg... Ha en fin fin uke.

    SvarSlett