2010/12/04

Loppemarked

Hvor trøtt jeg var da jeg stodde opp på morgenkvisten, men det var loppemarked i byen!
Kjøpte ikke så mye, men kunne jo selvsagt hadde kjøpt massevis fine ting, da.....En liten melkekanne, en Expresso-Maker (ikke på bildene) og en flaskekurv har fått lov å komme med hjem. Det var også morsomt å finne noen spennende bøker fra Norge. Kurven som jeg bare faller for ble øyeblikkelig rengjort og pyntet. Og tenk, her PillePalle likte den også.
Very early this morning I turned to a special fleamarket in our town and bought a little milkpot, some books from and about Norwegians and a basket for bottles which was directly cleaned and decorated. It was astonishing, but my husband also liked the things I bought :)

10 kommentarer:

  1. Åhhhh, den melkkanna var barra nyyydelig!
    *sukk*

    Det e så kjekt å finna sånne ting altså.

    Håpe du har ei skikkelig fin helg ellers og :o)

    SvarSlett
  2. Å så søt melkekanne:) jeg gjorde noen kupp på bruktbutikken i går jeg også:)

    SvarSlett
  3. Åh! Den lille muggen var bare sååå nydelig!
    Herlig bruktfunn.

    Takk for supersøt kommentar på bloggen min.
    Det varmer så!

    Klemmer i massevis

    SvarSlett
  4. Nydelig liten melkekanne.. den var supersøt!! Og koselig kurv =) Kos deg på lørdagskvelden!!

    SvarSlett
  5. Liebe Pillepalle,

    da hast Du aber einen lieben Mann. Meiner hat einen ganz anderen Geschmack als ich, gibt aber auch immer wieder nach. Nur auf dem Flohmarkt bremst er mich immer und meint, daß wir das alles ja gar nicht brauchen. ICH aber schon!

    Viele liebe Grüße,
    Tanja

    SvarSlett
  6. Hei, så fine ting. Klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  7. den översta bilden får mitt hjärta att slå snabbare ♥

    SvarSlett
  8. Den melkekanna var såå søt! Nydelig farge.
    Ønsker deg og din familie ein finfin 2.søndag i advent!
    Klemmer frå Kamille

    SvarSlett
  9. Very early this morning I turned to a special fleamarket in our town and bought a little milkpot, some books from and about Norwegians and a basket for bottles which was directly cleaned and decorated. It was astonishing, but my husband also liked the things I bought black shalwar kameez women's , black shalwar kameez for ladies ,

    SvarSlett