2011/06/17

Loppefunn

Hylla, vinkasse og kartoteket har jeg også fått kjøpt på den fine loppemarked på de gamle bondegårdene jeg skrev om for en stund siden. Hylla er perfekt. Synes, den må ikke males. Har ikke bestemmt meg hva skal skje med kartoteket, men vinkassen, bord og den lille hylla som jeg viste litt under skal i alle fall males. Men ting tar tid.... Ha en fin og rolig helg alle sammen. Klemmer fra
Shelf, winebox and register have I bought at the fleamarket two weeks ago. I will not paint the shelf, it's perfekt, but I am going to paint the other things (maybe not the register) and also the table and the little shelf I wrote about some days ago. Have a nice weekend everybody!

6 kommentarer:

  1. Skal du male vinkassen???
    Den er jo så nydelig;)
    Klem charlotte

    SvarSlett
  2. Så kjekt da! Jeg sliter med å få lagt ut nye innlegg på bloggen min, derfor det er helt stille hos meg. Ha en fin helg! Febervarm Anton hilser!

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har funnet :) alltid gøy med sånn kupp! Innlegget med eggevarmerene er lagt ut .Gleder meg til å gå igang med egne eggevarmere!
    Kjekt at du ville legge det til som følger :) :) :)

    SvarSlett
  4. Sikke fine ting! - bare det var mig, der havde fundet dem ;-)

    SvarSlett
  5. All your box is wonderfull. We have to get many of them
    have a good week end too, bizzzzzzzzzz

    SvarSlett
  6. Wunderschöne Kisten hast du auf dem Flohmarkt gefunden!
    Herzliche Grüsse
    Doris

    SvarSlett