2012/01/29

Hva gjør en lørdag perfekt?

MORGEN
Både blogge- og lesetid i kjøkkenet. Men PC'en blir da ikke konkurranse til iMac'en min....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ETTERMIDDAG
Lørdagettermiddag = baketid. Delikate fergesveler til "Norge-gisslene" mine.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
KVELD
Når PillePallemannen lager kveldsmat.....blir det sånt! Sunn og delikat!
A perfekt saturday for me!
Morning: Blogging and reading magazines in the kitchen.
Afternoon: Baking norwegian pancakes for my boys.
Evening: Eating what my husband prepared.

7 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig kommentar! Det så ut som en perfekt lørdag. :-) Ha en like fin søndag!

    SvarSlett
  2. Hej PiPa. Tak for din søde kommentar.
    Du har vist fundet opskriften på den perfekte lørdag.
    Aftensmaden ser lækker og spændende ud, hvad var menuen mon?

    Håber din søndag bliver ligeså god :-)
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt lørdag!! Kos deg i dag også :)

    SvarSlett
  4. Mums, ser deilig ut med god mat, blogging og god mat er en perfekt lørdag for meg også. Klemmer fra Wilhelmine. Ps, send meg adressen din på mail til meg så skal du få en hjertegirlander i gave fra meg;)) min mail er: ni-ma-as@online.no

    SvarSlett
  5. Ååå, det så absolutt ut som en perfekt lørdag! God mat og egentid.. Herlig. Fersk ananas og "Ingen grenser" på NRK venter oss i kveld. Kjekk søndagskveld til deg.

    SvarSlett
  6. Helt fantastisk perfekt lørdag! Og den salaten så veldig god ut. Nam!
    Likte så godt historien din om dukken også, og så fint stjernekjede du har heklet.
    Ha en fin uke, kjære PillePalle :-)
    Klemmer :-)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!

    Ser ut som en deilig , sunn kveldsmat!! Herlig med lørdager uten masse stress og program?

    Ha en kjempefin uke, PillePalle!!!

    Klem Fru Samuelsen:-)

    SvarSlett